Administracja :: WPiA Uniwersytet Łódzki :: forum Administracji UŁ
22.11.2019, 17:18:41 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Zapraszamy do REJESTRACJI na forum!! Tylko zarejestrowani użytkownicy mają dostęp i widzą wszystkie działy!
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 ... 5
  Drukuj  
Autor Wątek: to już jest koniec... więc czas na BAL !!  (Przeczytany 17920 razy)
aisab
Pierwszoklasista
**
Wiadomości: 10


Zobacz profil
« : 05.04.2010, 19:36:08 »

Moi Drodzy, czas biegnie nieubłaganie i już niedługo przyjdzie nam się rozstać po 5 latach trudów i znojów (oraz imprez i szaleństw). Studia już prawie za nami i pomyślałam sobie, że warto by było zorganizować jakąś imprezę dla "prawieabsolwentów". Rozmawiałam z kilkoma osobami z roku i wiem, że dużo osób podziela pomysł zorganizowania czegoś na kształt balu pożegnalnego. Nasze połowinki miały raczej skromy charakter, więc fajnie by było pożegnać się z Wydziałem i z Wami w jakiś bardziej "huczny" sposób :]

Pytanie więc do starosty oraz reszty roku - Co o tym myślicie?
« Ostatnia zmiana: 16.05.2010, 01:29:08 wysłane przez Nemesis » Zapisane
Asiula
Starosta III roku
Magister
*
Wiadomości: 296


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 06.04.2010, 14:59:49 »

Witam serdecznie!

Śpieszę z pozytywnym odzewem (napewno z mojej strony) dotyczącym owej propozycji. Pragnę zauważyć, iż od jakiegoś czasu wielu z Was pyta mnie rzeczywiście o to, czy będziemy mieć w jakikolwiek sposób zaakcentowany ów zbliżający się wielkimi krokami koniec studiów, czy też jeśli cos moglibyśmy cos takiego sami zorganiować. Otóż od razu, aby rozwiać wszelkie wątpliwości wszem i wobec ogłaszam, że nikt odgónie nam czegoś takiego na Wydziale nie zorganizuje (w planach jest jedynie uroczyste rozdanie dyplomow w tym roku i miejmy nadzieję, ze to wreszcie sie ziści) tylko, jeśli w nas jest chęć do podjęcia takiej inicjatywy to musimy się zebrać i zacząc poważnie myślec na ten temat. Pragne podkreślić, że do rozważenia jest tu na wstępie kilka kwestii:

1. Jaką formę miałaby przyjąć owa impreza - czy wspomnianego powyżej balu (czyt. dziewczyny sukienki wieczorowe, panowie garnitury) czy też mniej zobowiązującego spotkania w wiekszym gronie w jednym z łódzkich lokali?
2. co wiąze się z pkt. 1 - Gdzie miałaby się odbyć owa impreza - wolicie wynajętą salę bankietową czy jeden z łódzkich klubów?
3. TERMIN imprezy (co jest chyba tak naprawdę rzeczą fundamentalną) - wolelibyście maj, czerwiec, czy może wrzesień licząc na to, że wtedy wszyscy skończa juz realnie studia (czyt. obronią się)?
4. Kto miałby sie podjąć organizacji owej imprezy - czy sami tworzymy tzw. Komitet Organizacyjny stworzony tylko i wyłącznie z kilkorga studentów naszego roku czy też korzystamy z pomocy organizacji studenckich, które zwykle zajmują sie organizacją imprez studenckich na Wydziale, np. Samorząd?
Zapisane
Asiula
Starosta III roku
Magister
*
Wiadomości: 296


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 06.04.2010, 15:17:21 »

Pragnę zaznaczyć, iż osobiście jestem bardzo na TAK jeśli chodzi o tego typu imprezę (nazwijmy to w uproszczeniu w ten sposób). Uważam obiektywnie, że miło było studiować w tym gronie przez te 5 lat i rzeczywiście może pozostać pewien niedosyt kiedy każdy z nas odbierze dyplom i tak po prostu rozstanie się z całą tą spuścizną jaką niosły ze sobą te nasze 5 letnie zmagania z jednostką jaką jest Uniwersyet Mrugnięcie

Podkreślam jednoczesnie, że zorganizowanie tego typu imprezy to spore przedsięwzięcie organizacyjne wymagające zaangażowania i poświęcenia czasu oraz wielu innych rzeczy od osob podejmujących się jego organizacji. Jeśli chodzi o moja osobe oczywiście możecie liczyć na pełne wsparcie, ale z pewnością trzeba byłoby stworzyć zespol przynajmniej kilku osob, który by ze soba wspołpracował, bo niestety w pojedynke tutaj nic się nie zdziała ...

Na koniec przedstawię Wam tylko osobistą "wizję" tego jak moim zdaniem mogłaby wyglądać taka impreza: otóź według mnie powinna byc to impreza w eleganckim stylu (jw. panowie garnitury, panie sukienki) mająca miejsce w sali bankietowej bądż też przeznaczonej na przyjęcia okolicznościowe. Myslę, że wtedy będzie to wyglądać inaczej niż "normalna" impreza", na która kazdy z nas może sobie pojśc w piątek czy sobotę do któregoś z łódzkich klubów. Jeśli chodzi zaś o termin to moim zdaniem najlepszy będzie koniec maja/początek czerwca, czyli akurat przed sesją i terminami obron. A w temacie organizacji będę raczej zadana na Wasze sugesie - na chwile obecna uważam, że moglibysmy sami ozrganizowac to przedsięwzięcie, korzystając z kontaktiw i doświadczenia jakie posiadam z organizacji wcześniejszych imprez wydziałowych. To jednak jest kwestia czysto techiniczna i wiele rzeczy wyjdzie dopiero w praniu, czyli przy samej organizacji przedsięwzięcia ...




Zapisane
Asiula
Starosta III roku
Magister
*
Wiadomości: 296


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 06.04.2010, 15:24:34 »

Na chwile obecną fundalmentalne jest jednak pytanie, czy więszkość osób na roku chce takiej imprezy i zakończenia studiów w takiej formie?

Od przyszłego tygodnia postaram sie ogłosic ową kwestię na wykladach specjalizacyjnych i innych zajęciach, tak aby jak najwięcej osob dowiedziało się o tym przedsięwzięciu i mogło się do tego ustosunkować.

Domyslam się jednak, że z racji wielu innych obowiązków, jakie większa częśc z nas ma na 5. roku możecie nie dowiedziec się wszytskiego w tej materii, jeśli wiec ktokolwiek będzie miał jakieś sugestie, uwagi lub już teraz chce przyłaczyć sie do organizacji tej imprezy, zapraszam do kontaktu mailowego (asiulazgr@op.pl) lub telefonicznego (693721362) Uśmiech

I czy odpowiada Wam ta wstępna wizja imprezy zaproponowana przeze mnie?

P.S. Nie wspominałam nic o sferze finansowej, ale oczywiście przy wersji imprezy wskazanej przeze mnie koszt na osobe wyniósł by w przybliżeniu co najmniej 50-80 z czym należy się liczyć.
Zapisane
Aneta
Licealista
****
Wiadomości: 70



Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 06.04.2010, 17:47:29 »

Według mnie jest to propozycja godna przemyślenia. Jestem zdania, że rzeczywiście należałoby się jakoś pożegnać Smutny
Zapisane

Chcesz, abym jeździła nowiutką Skodą? Uśmiech
Wyślij SMS o treści ZIMNY.809 na numer 71826 (1zł+vat)!
KarolinaG
Przedszkolak
*
Wiadomości: 4


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 06.04.2010, 19:15:18 »

propozycja bardzo po mojej myśli ! Uśmiech
Zapisane
natalia
Maturzysta
*****
Wiadomości: 84


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 07.04.2010, 13:07:43 »

jestem za Uśmiech !!!!
Zapisane
Fryderyk
Gimnazjalista
***
Wiadomości: 34



Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 07.04.2010, 18:20:43 »

w końcu.

Zapisane

Dzisiaj jesteś lepszy niż wczoraj a jutro będziesz lepszy niż dzisiaj!
Matey
Gimnazjalista
***
Wiadomości: 22


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 07.04.2010, 18:52:11 »

Popieram pomysł i podpisuję się pod nim rękami i nogami. Moi znajomi też.
Zapisane
Nemesis
Moderatorzy
Magister
*****
Wiadomości: 307



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 07.04.2010, 19:35:10 »

a after na murku CPN, kto za?
Zapisane

www.nem.yoyo.pl - moja mała galeria
Olka
Student
******
Wiadomości: 135


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 07.04.2010, 21:10:33 »

Jestem jak najbardziej za:)
Zapisane
Julka
Licealista
****
Wiadomości: 43


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 14.04.2010, 20:54:48 »

świetny pomysł Uśmiech
Zapisane
Asiula
Starosta III roku
Magister
*
Wiadomości: 296


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 14.04.2010, 22:25:52 »

Z powodów oczywistych, jakim jest całotygodniowa żałoba narodowa, wznowimy ten wątek od poniedziałku i podejmiejmy szerszą dysksuję w tym temacie, ok? Mrugnięcie
Zapisane
Asiula
Starosta III roku
Magister
*
Wiadomości: 296


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 22.04.2010, 01:24:48 »

Jak zapewne zauważyliście, w Waszych skrzynkach mailowych pojawiły się wiadmości związane z tematem tego wątku. Uznałam, ze rozesłanie maili do wszytskich osob z roku będzie najlepszym sposobem sprawdzenia, ile osób rzeczwiście jest chętnych i czy w ogole jest sens się w to bawić jak to sie mawia ...

Proszę raz jeszcze zatem zaintresowane osoby o niezwłoczna odpowiedź na maila wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem. Do końca tygodnia musimy miec bowiem ta liczbową informację, by moc ruszyć o krok dalej i załatwiać pozostałe kwestie. Czas natomiast biegnie nieubłaganie ...

P.S. Zapominialam w mailu wspomniec o kwestii osób towarzyszących, ale prawda jest taka, ze na chwilę obecną nie mogę również dac jednoznacznej odpowiedzi, czy bedzie można przyjśc z taką osobą czy też nie, bo to wszystko zalezy od liczby chętnych ... Wiecie doskonale, ze nasz rok calościowo jest liczny (ma ok 215 osob) i jeśli wiekszość wyraziłaby chęć, wówczas trudno byłoby znaleźć jakąś sale na liczbe osob pomnożona przez 2, wiec ta kwestia pozostanie otwarta.
Zapisane
Asiula
Starosta III roku
Magister
*
Wiadomości: 296


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 27.04.2010, 23:05:10 »

Witam!

Mam już część pewnych informacji odnośnie naszej zakończeniowej imprezy:

1. Terminem imprezy będzie napewno 4 czerwca, czyli wolny piątek po Bożym Ciele

2. Miejscem imprezy będzie sala bankietowa Instytutu Europejskiego (ul. Piotrkowska 256/258 - vis a vis łodzkiej Archikatedry)

3. Koszt imprezy: 100-110 zł (niestety mniej sie nie da grymas)

4. Kwestia osob towarzyszących caly czas pozostaje otwarta, ponieważ caly czas jest to uzalezione od liczby chętnych ... Mam aktualnie ok 80 osob na liście i jeśli w takiej liczbie lista by sie zamknela to wowczas dopuscimy możliwość przyjścia z osobą towarzyszącą, jeśli natomiasta liczba chętnych przekroczy 100 wówczas impreza bedzie miala charakter zamknięty Mrugnięcie

UWAGA! Planujemy zamknąć listę chętnych 10 maja, takze proszę wszystkich zdecydowanych o szybkie podjęcie decyzji! Trzeba bowiem włascicielowi lokalu podac dokladna liczbe osob i to jest naprawde najważniejsze! Natomiast pieniązki zaczniemy zbierać od ok 15 maja i ten fakt też proszę mieć na uwadze Uśmiech

CDN Uśmiech

Pozdrawiam!
Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 5
  Drukuj  
 
Skocz do:  

dobry adwokat lodz opinie
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines